דף הבית » ויראלי » איך להכין ג'ל לק בבית

איך להכין ג'ל לק בבית

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

איך להכין ג'ל לק בבית

איך להכין ג'ל לק בבית

מה אתה צריך כדי להכין לק ג'ל

הכנת לק ג'ל משלך בבית היא דרך מצוינת לחסוך כסף ולהתאים אישית את המראה שלך. כדי להתחיל, תצטרך לאסוף כמה אספקה. תצטרך שכבת בסיס, שכבת עליון, צבע לק ג'ל לבחירתך, מנורת UV או LED ועוד כמה כלים.

מכין את הציפורניים שלך

לפני שתתחיל למרוח את לק הג'ל, תצטרך להכין את הציפורניים שלך. התחל על ידי שטיפת ידיים וציפורניים במים וסבון. לאחר מכן, השתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים שלך ולהסיר כל רכסים או בליטות. לאחר מכן, השתמש במאגר כדי להחליק את פני הציפורניים שלך. לבסוף, מרחי שמן לציפורן כדי להזין את הציפורניים שלך ולשמור עליהן בריאות.

מריחת שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, תוכל להתחיל למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת הבסיס. הקפידו לכסות את כל הציפורן ואת הקצוות. לאחר מכן, ארפא את שכבת הבסיס במנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

הוספת הצבע

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, ניתן למרוח את הצבע. התחל במריחת שכבה דקה של לק ג'ל. הקפידו לכסות את כל הציפורן ואת הקצוות. לאחר מכן, רפא את הצבע במנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

מריחת ה-Top Coat

לאחר שהצבע מתרפא, ניתן למרוח את השכבה העליונה. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של השכבה העליונה. הקפידו לכסות את כל הציפורן ואת הקצוות. לאחר מכן, רפא את המעיל העליון במנורת UV או LED למשך הזמן המומלץ.

הסרת ג'ל פוליש

כשתהיה מוכן להסיר את לק הג'ל, התחל בהשריית כרית צמר גפן באציטון. לאחר מכן, הניחו את כרית הכותנה על הציפורן ועטפו אותה בנייר אלומיניום. השאר את נייר הכסף למשך 10-15 דקות, ואז הסר אותו והשתמש במקל כתום כדי לגרד בעדינות את לק הג'ל.

שאלות ותשובות

ש: איזה סוג של מנורה אני צריך כדי לרפא את לק ג'ל?

ת: תזדקק למנורת UV או LED כדי לרפא את הלק ג'ל.

ש: כמה זמן עלי לרפא כל שכבה של לק ג'ל?

ת: משך הזמן שאתה צריך כדי לרפא כל שכבה של לק ג'ל יהיה תלוי בסוג המנורה שבה אתה משתמש. בדרך כלל, תצטרך לרפא כל שכבה במשך 1-2 דקות במנורת UV, או 30-60 שניות במנורת LED.

ש: באיזו תדירות עלי להסיר ולמרוח מחדש את לק הג'ל?

ת: לק הג'ל אמור להחזיק עד שבועיים. לאחר מכן, תצטרך להסיר את הלק הישן ולמרוח שכבה חדשה.

ש: האם אפשר להשתמש בלק רגיל במקום לק ג'ל?

ת: לא, לק רגיל לא יעבוד עם מנורת UV או LED. תצטרך להשתמש בלק ג'ל מיוחד שנועד להירפא עם מנורת UV או LED.

סיכום

הכנת לק ג'ל משלך בבית היא דרך מצוינת לחסוך כסף ולהתאים אישית את המראה שלך. עם האספקה הנכונה וקצת תרגול, תוכלי ליצור מניקור יפהפה ועמיד לאורך זמן. רק זכרו להכין את הציפורניים, למרוח את שכבת הבסיס, הצבע והשכבה העליונה, ולהסיר את הלק ג'ל כמו שצריך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן