דף הבית » הכי נצפים » נועה לק ג'ל – אגם כנרת 14

נועה לק ג'ל – אגם כנרת 14

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

נועה לק ג'ל – אגם כנרת 14

נועה לק ג'ל – אגם כנרת 14

לק ג'ל נועה הוא דרך מצוינת להוסיף נופך של צבע לציפורניים שלך. צבע אגם כנרת 14 הוא גוון כחול יפהפה המושלם לכל אירוע. הצבע הוא כחול עמוק ותוסס שבטוח יהווה אמירה. הלק קל למריחה ויחזיק עד שבועיים.

מהו לק ג'ל של נועה?

נועה ג'ל לק הוא סוג של לק הנמרח במברשת ומתרפא באור UV. הלק נועד להחזיק מעמד זמן רב יותר מהלק המסורתי ועמיד יותר בפני שבבים וקילופים. הלק קל להסרה גם בעזרת מסיר מיוחד.

כיצד למרוח לק ג'ל של נועה

מריחת לק ג'ל של נועה היא קלה וניתנת לביצוע בכמה שלבים בלבד. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוקן ודחיפת הציפורניים לאחור. לאחר מכן, תצטרך למרוח שכבת בסיס של פולנית ולרפא אותה באור UV. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, תוכל למרוח את הצבע לפי בחירתך. הקפידו למרוח את הלק בשכבות דקות ולרפא כל שכבה באור ה-UV. לאחר שמרחת את כל השכבות, תוכל למרוח שכבת עליון ולרפא אותה באור UV.

למה לבחור לק ג'ל של נועה?

לק ג'ל נועה הוא בחירה מצוינת לכל מי שמחפשת מניקור עמיד לאורך זמן. הלק קל למריחה ויחזיק עד שבועיים. הלק עמיד גם בפני סתתים וקילופים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת למי שרוצה שהמניקור שלהם יחזיק מעמד.

דעה אישית

אני משתמשת בלק ג'ל של נועה כבר כמה חודשים ואני ממש אוהבת אותו. הצבע אגם כנרת 14 הוא האהוב עלי ואני אוהב כמה הוא תוסס ועמיד לאורך זמן. אני גם אוהב כמה קל ליישם ולהסיר. בהחלט אמליץ על לק ג'ל של נועה לכל מי שמחפשת מניקור עמיד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן