דף הבית » הכי נצפים » ערכת לק ג'ל תוצרת בית – כל מה שצריך לדעת

ערכת לק ג'ל תוצרת בית – כל מה שצריך לדעת

ערכת לק ג'ל תוצרת בית - כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהי ערכת לק ג'ל תוצרת בית?

ערכת לק ג'ל תוצרת בית היא סט מוצרים שתוכלו להשתמש בהם כדי ליצור מניקור דמוי סלון בבית. הערכה כוללת שכבת בסיס, שכבת עליון, לק ג'ל ומנורת UV. בעזרת מוצרים אלו תוכלו ליצור מניקור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים.

כיצד להשתמש בערכת לק ג'ל תוצרת בית

שלב 1: הכנת הציפורניים

לפני שתתחיל למרוח את לק ג'ל, אתה צריך להכין את הציפורניים שלך. התחל על ידי דחיפה לאחור של הציפורניים שלך ושיוף הציפורניים לצורה הרצויה. לאחר מכן, השתמש במאגר ציפורניים כדי להסיר רכסים או פגמים. לבסוף, נקו את הציפורניים בעזרת תכשיר לניקוי ציפורניים כדי להסיר לכלוך או שמנים.

שלב 2: מריחת שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, הגיע הזמן למרוח את שכבת הבסיס. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת הבסיס על כל ציפורן. ודא כי שכבת הבסיס מפוזרת באופן שווה על פני כל הציפורן. לאחר שתסיים, הנח את הציפורניים מתחת למנורת ה-UV למשך שתי דקות.

שלב 3: מריחת הלק ג'ל

לאחר התייצבות שכבת הבסיס, ניתן להתחיל למרוח את הלק ג'ל. התחילי במריחת שכבה דקה של לק הג'ל על כל ציפורן. וודאו שהלק מפוזר באופן שווה על פני הציפורן. לאחר שתסיים, הנח את הציפורניים מתחת למנורת ה-UV למשך שתי דקות.

שלב 4: מריחת המעיל העליון

לאחר התייצבות הלק ג'ל, ניתן למרוח את השכבה העליונה. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של השכבה העליונה על כל ציפורן. ודא שהשכבה העליונה מפוזרת באופן שווה על פני הציפורן. לאחר שתסיים, הנח את הציפורניים מתחת למנורת ה-UV למשך שתי דקות.

שלב 5: סיום המניקור

לאחר שהמעיל העליון מוגדר, אתה יכול לסיים את המניקור שלך. התחל על ידי הסרת עודפי פוליש עם מקלון צמר גפן. לאחר מכן, השתמשי בשמן לציפורניים כדי להזין ולהעניק לחות לציפורניים שלך. לבסוף, מרחי מחזק ציפורניים כדי לשמור על הציפורניים בריאות וחזקות.

יתרונות השימוש בערכת לק ג'ל תוצרת בית

  • מניקור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים
  • קל לשימוש ובמחיר סביר
  • אין צורך לבקר במספרה
  • מגוון רחב של צבעים וגימורים

אם אתה רוצה לעשות מניקור דמוי סלון בבית, ערכת לק ג'ל תוצרת בית היא אופציה מצוינת. בעזרת ערכה זו תוכלו ליצור בקלות מניקור עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים. למידע נוסף על ערכת לק ג'ל תוצרת בית,בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן