דף הבית » המלצות הצוות » פוליש ג'ל גליטר שחור – כל מה שאתה צריך לדעת

פוליש ג'ל גליטר שחור – כל מה שאתה צריך לדעת

פוליש ג'ל גליטר שחור - כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו פוליש ג'ל גליטר שחור?

לק ג'ל נצנצים שחור הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ולאחר מכן נרפא תחת אור UV. זוהי גרסה עבה ועמידה יותר של לק רגיל ויכולה להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. חלקיקי הנצנצים בלק מעניקים לו מראה נוצץ ומושך את העין שניתן להשתמש בו ליצירת מגוון רחב של עיצובים.

היתרונות של פוליש ג'ל גליטר שחור

ללק ג'ל נצנצים שחור מספר יתרונות על פני לק רגיל. הוא עמיד יותר ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זה גם קל יותר למריחה מאשר לק רגיל וניתן להשתמש בו ליצירת עיצובים מורכבים. חלקיקי הנצנצים בלק גם מעניקים לו מראה ייחודי שניתן להשתמש בו ליצירת מגוון עיצובים מושכי עין.

כיצד למרוח פוליש ג'ל גליטר שחור

מריחת לק ג'ל נצנצים שחור היא די קלה. ראשית, תצטרכו להכין את הציפורניים על ידי הסרת הלק הקיים ושיוקם לצורה הרצויה. לאחר הכנת הציפורניים, תוכל להתחיל למרוח את הלק. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת בסיס ולאחר מכן ריפוי תחת אור UV. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, ניתן למרוח שכבה דקה של לק ג'ל נצנצים שחור ולאחר מכן לרפא אותו תחת אור UV. לאחר ריפוי הלק, ניתן למרוח שכבה עליונה ולאחר מכן לרפא אותו תחת אור UV. לאחר שהשכבה העליונה מתרפאת, אתה יכול להסיר את כל הלק עודף עם צמר גפן ואז סיימת!

כיצד להסיר פוליש ג'ל גליטר שחור

הסרת לק ג'ל נצנצים שחור היא קצת יותר מעורבת מהסרת לק רגיל. הצעד הראשון הוא להשרות צמר גפן באציטון ולאחר מכן להניח אותו על הציפורן. לאחר שהצמר גפן נמצא במקומו, עוטפים את האצבע בנייר כסף ומשאירים אותו למשך 10-15 דקות. לאחר הזמן המוקצב, הסר את נייר הכסף ואת צמר הגפן ולאחר מכן השתמש במקל כתום כדי לגרד בעדינות את הלק שנותר. לאחר הסרת כל הלק, תוכלי להשתמש במאגר ציפורניים כדי לסלק את שאריות הציפורניים שנותרו ואז סיימת!

לק ג'ל נצנצים שחור הוא דרך מצוינת להוסיף מעט ניצוץ לציפורניים שלך. הוא עמיד יותר מלק רגיל וניתן ליצור בעזרתו מגוון רחב של עיצובים. עם קצת תרגול, אתה יכול בקלות למרוח ולהסיר לק ג'ל נצנצים שחור בבית. למידע נוסף, עיין במאמר זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן