דף הבית » בחירות הגולשים » פוליש ג'ל ירוק פיסטוק – כל מה שאתה צריך לדעת

פוליש ג'ל ירוק פיסטוק – כל מה שאתה צריך לדעת

פוליש ג'ל ירוק פיסטוק - כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו פוליש ירוק ג'ל פיסטוק?

לק ג'ל ירוק פיסטוק הוא סוג של לק המשתמש בפורמולת ג'ל כדי לספק גימור מבריק לאורך זמן. זה נמרח כמו לק רגיל, אבל זה נרפא תחת נורת LED או UV ולאחר מכן אטום עם שכבת עליון. בניגוד ללק רגיל, לק ג'ל אינו מצריך טאצ'-אפים רגילים ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או קילופים.

כיצד למרוח פוליש ג'ל ירוק פיסטוק

מריחת פוליש ג'ל ירוק פיסטוק היא פשוטה ונוחה למדי. ראשית, עליך להכין את הציפורניים שלך על ידי דחיפת הציפורניים לאחור, שיוף הציפורניים וניקוין באלכוהול. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס ולרפא אותו תחת נורת LED או UV. לאחר מכן, יש למרוח שתי שכבות דקות של פוליש פיסטוק גרין ג'ל ולרפא כל שכבה תחת האור. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו תחת האור.

טיפים למריחת ג'ל לק

בעת מריחת לק ג'ל, חשוב להשתמש בשכבות דקות ולרפא כל שכבה תחת האור. זה יעזור להבטיח שהלק שלך יחזיק מעמד זמן רב יותר ויראה טוב יותר. בנוסף, חשוב להימנע מלגעת בציפורניים או בעור מסביב לציפורניים בעת מריחת הלק ג'ל. זה יכול לגרום ללק להתרומם או להישבר בטרם עת.

הסרת פוליש ירוק ג'ל פיסטוק

הסרת לק ג'ל ירוק פיסטוק היא קצת יותר מעורבת מהסרת לק רגיל. כדי להסיר אותו, צריך להשרות צמר גפן במסיר לק על בסיס אצטון ולהניח אותו על הציפורן. לאחר מכן, עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום והמתינו 10-15 דקות. לבסוף, הסר את נייר הכסף והשתמש במקל כתום או דוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את שאר הלק.

היתרונות של פוליש ג'ל ירוק פיסטוק

ללק ג'ל ירוק פיסטוק יתרונות רבים על פני לק רגיל. בתור התחלה, הוא עמיד יותר ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים ללא שבבים או קילופים. בנוסף, הוא עמיד יותר בפני מים ואלמנטים אחרים, כך שהוא לא יושפע מפעילויות כמו שחייה או שטיפת כלים. לבסוף, קל יותר למרוח ולהסיר אותו מאשר לק רגיל, כך שאת לא צריכה לדאוג לעשות בלגן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן