דף הבית » המלצות הצוות » פוליש ג'ל לבן מילקי – יתרונות ואופן השימוש

פוליש ג'ל לבן מילקי – יתרונות ואופן השימוש

פוליש ג'ל לבן מילקי - יתרונות ואופן השימוש

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו פוליש ג'ל לבן מילקי?

לק ג'ל לבן מילקי הוא סוג של לק הנמרח באמצעות מברשת ונורת UV או LED. בניגוד ללק רגיל, הוא נרפא עם האור ויוצר גימור קשיח ומבריק שיכול להחזיק מעמד עד שבועיים. הוא ידוע גם כלק ג'ל ספוג מכיוון שניתן להסיר אותו בקלות בעזרת אצטון או תמיסת ספיגה מיוחדת.

היתרונות של פוליש ג'ל לבן מילקי

ללק ג'ל לבן חלבי יתרונות רבים על פני לק רגיל. הוא עמיד יותר ועמיד בפני שבבים, והוא יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. הוא גם מספק גימור מבריק במראה מקצועי שקשה להשיג עם לק רגיל. בנוסף, לק ג'ל קל למריחה וניתן לבצע אותו במהירות.

כיצד להשתמש בלק ג'ל לבן מילקי

השימוש בלק ג'ל לבן חלבי קל וניתן לעשות אותו בכמה שלבים. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף, ליטוש וניקוי. לאחר מכן, יש למרוח שכבה דקה של שכבת בסיס ולרפא אותה עם אור UV או LED. לאחר מכן, מרחו שתי שכבות דקות של לק ג'ל לבן חלבי ורפאו כל שכבה עם האור. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו עם האור.

שלב הוראות
1 קובץ, ליטוף ונקי ציפורניים
2 יש למרוח שכבה דקה של שכבת בסיס ולרפא באור
3 יש למרוח שתי שכבות דקות של לק ג'ל לבן חלבי ולרפא באור
4 יש למרוח שכבה עליונה ולרפא באור

שימוש בלק ג'ל לבן חלבי הוא דרך מצוינת להשיג גימור מבריק לאורך זמן על הציפורניים שלך. זה קל ליישום וניתן לעשות זאת במהירות. עם טיפול ותחזוקה נאותים, הציפורניים שלך יכולות להיראות יפות ומקצועיות עד שבועיים. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן