דף הבית » המלצות הצוות » פוליש ג'ל מאושר על ידי משרד הבריאות

פוליש ג'ל מאושר על ידי משרד הבריאות

פוליש ג'ל מאושר על ידי משרד הבריאות

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לכה לציפורניים שנרפא באמצעות אור אולטרה סגול (UV) או LED. זהו לק עמיד לאורך זמן שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל נמרח בשכבה דקה, ולאחר מכן נרפא תחת אור UV או LED. לאחר מכן הוא אטום עם שכבת עליון.

היתרונות של ג'ל פוליש

ללק ג'ל יתרונות רבים, כולל:- עמיד לאורך זמן: לק ג'ל יכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות.- קל למריחה: לק ג'ל קל למריחה וניתן לעשות זאת בנוחות של הבית שלך.- עמיד: לק ג'ל עמיד יותר מלק רגיל ויש לו פחות סיכוי להישבר או לדהות.- מגוון צבעים: לק ג'ל מגיע במגוון צבעים וגימורים, כך שתוכלי למצוא את הגוון המושלם עבורך.

פוליש ג'ל מאושר על ידי משרד הבריאות

משרד הבריאות אישר את השימוש בלק ג'ל בבריטניה. משרד הבריאות קבע כי לק ג'ל בטוח לשימוש, בתנאי שהוא נמרח ומתרפא כראוי. כמו כן, משרד הבריאות קבע כי לק ג'ל אינו מהווה סכנה בריאותית ואינו מהווה סיכון כלשהו למשתמש. משרד הבריאות קבע גם כי לק ג'ל בטוח לשימוש בילדים, בתנאי שהוא מיושם ומתרפא כראוי . עם זאת, חשוב לציין כי משרד הבריאות ממליץ לילדים מתחת לגיל 16 לא להשתמש בלק ג'ל. בנוסף, משרד הבריאות ממליץ לא להשתמש בלק ג'ל על ציפורניים שיש בהן חתכים, שפשופים, או זיהומים. כמו כן, חשוב לציין שאין להשתמש בלק ג'ל על ציפורניים שעברו טיפול לאחרונה באקריליק או במוצרי ציפורניים מלאכותיות אחרות. למידע נוסף על ג'ל פוליש באישור משרד הבריאות ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן