דף הבית » לא להאמין » פוליש ג'ל צבעוני NIOD – כל מה שצריך לדעת

פוליש ג'ל צבעוני NIOD – כל מה שצריך לדעת

פוליש ג'ל צבעוני NIOD - כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו פוליש ג'ל צבעוני NIOD?

NIOD Color Gel Polish הוא מוצר חדש ומהפכני שיחולל מהפכה באופן שבו אתה צובע את הציפורניים שלך. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים ועמיד בפני כתמים, הנמרח עם מברשת, ממש כמו לק רגיל. ההבדל הוא שהוא נרפא עם מנורת UV/LED, המאפשרת לו להחזיק מעמד עד 14 ימים ללא שבבים או דהייה. גם את הלק ג'ל קל להסיר בעזרת השרייה פשוטה באציטון.

תכונות ויתרונות של פוליש ג'ל צבעוני NIOD

לק ג'ל צבעוני NIOD הוא בחירה מצוינת עבור כל מי שרוצה מניקור עמיד ללא הטרחה של לק מסורתי. הוא עמיד בפני שבבים ועמיד בפני כתמים, כך שהוא לא יתבלה מהר, וניתן להסיר אותו עם השרייה פשוטה באציטון. הלק ג'ל מגיע גם במגוון רחב של צבעים, כך שתוכל למצוא את הגוון המושלם שיתאים לאאוטפיט או למצב הרוח שלך.

קל ליישום

פוליש ג'ל קולור NIOD קל למריחה וניתן לעשות אותו בנוחות של הבית שלך. כל מה שאתה צריך זה לק ג'ל, מנורת UV/LED וכמה כלים פשוטים. את לק הג'ל מורחים במברשת, ממש כמו לק רגיל, ולאחר מכן מרפאים עם מנורת ה-UV/LED.

לאורך זמן

לאחר המריחה, פוליש ג'ל צבעוני NIOD יכול להחזיק מעמד עד 14 ימים מבלי להישבר או לדהות. זה הופך אותו לבחירה מצוינת עבור כל מי שרוצה מניקור עמיד ללא הטרחה של לק מסורתי.

מגוון רחב של צבעים

פוליש ג'ל צבעוני NIOD מגיע במגוון רחב של צבעים, כך שתוכל למצוא את הגוון המושלם שיתאים לתלבושת או למצב הרוח שלך. הלק ג'ל זמין גם במגוון גימורים, כולל מט, מבריק ונצנצים.

קל להסרה

כשמגיע הזמן להסיר את NIOD Color Gel Polish, זה קל לעשות. כל מה שאתה צריך הוא טבילה פשוטה באציטון, והלק ג'ל יירד תוך דקות. זה הופך אותו לבחירה מצוינת עבור כל מי שרוצה להחליף את המניקור שלו לעתים קרובות. NIOD Color Gel Polish הוא מוצר חדש ומהפכני שיחולל מהפכה באופן שבו אתה צובע את הציפורניים שלך. עם הנוסחה העמידה לאורך זמן, עמידה בפני שבבים ועמידה בפני כתמים, היא הבחירה המושלמת עבור כל מי שרוצה מניקור עמיד ללא הטרחה של לק מסורתי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן