דף הבית » הכי יפה » פוליש ג'ל שבעת הכוכבים – כל מה שאתה צריך לדעת

פוליש ג'ל שבעת הכוכבים – כל מה שאתה צריך לדעת

פוליש ג'ל שבעת הכוכבים - כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו Seven Stars ג'ל פוליש?

Seven Stars Gel Polish הוא לק עמיד לציפורניים שיכול להחזיק עד שבועיים. זהו סוג של לק ג'ל שנמרח כמו לק רגיל אך נרפא באור UV. התוצאה היא גימור מבריק ועמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים.

כיצד למרוח פוליש ג'ל של Seven Stars

מריחת Seven Stars ג'ל פוליש היא תהליך פשוט שניתן לעשות בבית. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף והברקה. לאחר מכן, תצטרך למרוח שכבת בסיס על הציפורניים שלך ולרפא אותה באור UV. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, אתה יכול למרוח את צבע הפוליש Seven Stars ג'ל לבחירתך ולרפא אותו עם אור UV. לבסוף, תצטרך למרוח שכבת עליון ולרפא אותו עם אור UV.

טיפים למריחת Seven Stars ג'ל לק

יש כמה טיפים שכדאי לזכור בעת מריחת Seven Stars Gel Polish. ראשית, הקפידו למרוח את הלק בשכבות דקות. זה יבטיח שהלק מתרפא כראוי ומחזיק מעמד זמן רב יותר. כמו כן, הקפד לכסות את קצוות הציפורניים שלך עם הלק כדי למנוע סתתים. לבסוף, הקפידו לרפא את הלק עם אור UV למשך הזמן המומלץ.

הסרת Seven Stars ג'ל פוליש

הסרת Seven Stars ג'ל פוליש הוא תהליך פשוט. ראשית, תצטרך להשרות כרית צמר גפן באציטון ולהניח אותה על הציפורן. לאחר מכן, עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום והניחו לה לשבת במשך 10 דקות. לבסוף, הסר את נייר הכסף ואת כרית הצמר גפן והשתמש במקל כתום כדי לדחוף בעדינות את הלק שנותר.

יתרונות וחסרונות של פוליש ג'ל שבעה כוכבים

יתרונות

• עמיד לאורך זמן: פוליש ג'ל Seven Stars יכול להחזיק מעמד עד שבועיים.• עמיד בפני שבבים: הלק עמיד בפני שבבים וקילופים.• קל למריחה: הלק קל למריחה וניתן לעשות אותו בבית.

חסרונות

• יקר: פוליש ג'ל Seven Stars יכול להיות יקר.• גוזל זמן: תהליך המריחה וההסרה של הלק עלול להיות גוזל זמן.• נדרשת אור UV: תצטרך לקבל גישה לנורת UV על מנת למרוח ו לרפא את הלק.

סיכום

פוליש ג'ל Seven Stars הוא דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך במשך שבועות. מדובר בלק עמיד ועמיד בפני שבבים וקל למריחה. עם זאת, זה יכול להיות יקר ולאורך זמן, ותצטרך לקבל גישה לאור UV כדי למרוח ולרפא את הלק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן