דף הבית » מגזין » פוליש ג'ל שחור מט – מה שאתה צריך לדעת

פוליש ג'ל שחור מט – מה שאתה צריך לדעת

פוליש ג'ל שחור מט - מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו פוליש ג'ל שחור מאט?

לק ג'ל שחור מט הוא סוג של לק בעל גימור מט במקום הגימור המבריק המסורתי. הוא נמרח באותו אופן כמו לק ג'ל רגיל, אך הגימור המאט מעניק לציפורניים מראה ייחודי. לק ג'ל שחור מט הוא דרך מצוינת להוסיף מראה נועז ועצבני לציפורניים שלך מבלי שתצטרך להשתמש באמנות ציפורניים מסורתית.

כיצד למרוח פוליש ג'ל שחור מאט

מריחת לק ג'ל שחור מט היא תהליך קל יחסית. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוקן ודחיפת הציפורניים שלך לאחור. לאחר הכנת הציפורניים, תצטרך למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל רגיל. לאחר שהשכבה הבסיסית יבשה, תוכל למרוח את הלק ג'ל שחור מט. הקפידו למרוח את הלק בשכבות דקות ולרפא כל שכבה באור UV או LED. לאחר שכל השכבות מתרפאות, אתה יכול למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל רגיל כדי לאטום את הצבע.

טיפים למריחת לק ג'ל שחור מט

כאשר מורחים לק ג'ל שחור מט, חשוב לקחת את הזמן ולדיוק. הגימור המט יכול להיות קשה לעבודה וכל שגיאה יכולה להיות קשה לתיקון. הקפידו למרוח את הלק בשכבות דקות ולרפא כל שכבה לחלוטין לפני מריחת השכבה הבאה. כמו כן, הקפד למרוח שכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולעזור לו להחזיק מעמד זמן רב יותר.

סיכום

לק ג'ל שחור מט הוא דרך מצוינת להוסיף מראה נועז ועצבני לציפורניים שלך. מריחת לק ג'ל שחור מט היא קלה יחסית, אך חשוב לקחת את הזמן ולדיוק. עם קצת תרגול וסבלנות, אתה יכול בקלות להשיג מניקור יפה עם לק ג'ל שחור מט. למידע נוסף על לק ג'ל שחור מט ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן