דף הבית » הכי יפה » פורום ג'ל פוליש במהלך הריון

פורום ג'ל פוליש במהלך הריון

פורום ג'ל פוליש במהלך הריון

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח עם מברשת, ולאחר מכן נרפא תחת נורת LED או UV. זהו מניקור עמיד ופופולרי בקרב נשים שרוצות לשמור על מראה ציפורניים רענן ומסוגנן. לק ג'ל עשוי משילוב של פולימרים ומונומרים הנרפאים יחד ליצירת גימור קשיח ומבריק.

האם ג'ל פוליש בטוח במהלך ההריון?

הבטיחות של לק ג'ל במהלך ההריון הוא נושא שנוי במחלוקת. חלק מהמומחים מאמינים שהכימיקלים המצויים בלק יכולים להיספג דרך העור ועלולים להזיק לעובר המתפתח. עם זאת, אין הוכחות מדעיות התומכות בטענה זו. באופן כללי, מומלץ לנשים בהריון להימנע מכל חשיפה מיותרת לכימיקלים, לרבות אלה המצויים בלק. עם זאת, אם את בהריון ורוצה לעשות מניקור ג'ל, עדיף שתדבר קודם עם הרופא שלך.

משאבים למידע נוסף

אם את בהריון ושוקלת לעשות מניקור ג'ל, חשוב לעשות את המחקר שלך. להלן מספר משאבים שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת:• האגודה האמריקאית להריון: ארגון זה מספק מידע על בטיחותם של טיפולי יופי שונים במהלך ההריון.• המכון הלאומי למדעי בריאות הסביבה: אתר זה מספק מידע על הסיכונים הבריאותיים הפוטנציאליים של חשיפה לכימיקלים במוצרי יופי.• הקולג' האמריקאי למיילדות וגינקולוגים: ארגון זה מספק הנחיות לשימוש בטוח במוצרי יופי במהלך ההריון.• האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה: אתר זה מספק מידע על בטיחותם של טיפולי יופי שונים במהלך ההריון. כמו כן, חשוב לדבר עם הרופא או המיילדת לפני קבלת כל סוג של טיפול יופי בהריון. הם יכולים לספק לך את המידע העדכני ביותר על בטיחות הטיפולים השונים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן