דף הבית » הכי יפה » לק ג'ל לילך סגול

לק ג'ל לילך סגול

לק ג'ל לילך סגול

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו לק ג'ל לילך סגול?

לק לילך סגול ג'ל הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ומתרפא תחת אור UV. זהו סוג לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים, פופולרי בקרב נשים רבות. הוא זמין במגוון גוונים, מבהיר ועד כהה.

טכניקות יישום

מריחת לק ג'ל לילך סגול היא לא קשה, אבל יש כמה טיפים שכדאי לזכור. ראשית, ודא שהציפורניים שלך נקיות ויבשות לפני מריחת הלק. השתמש בשכבת בסיס כדי להגן על הציפורניים שלך מפני הכתמה. יש למרוח את הלק בשכבות דקות, לרפא כל שכבה תחת אור ה-UV. סיים עם שכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולהוסיף ברק.

צֵל תיאור
לילך בהירה גוון סגול חיוור ופסטלי.
לילך בינוני גוון סגול בינוני.
לילך כהה גוון סגול כהה, כמעט שחור.

ניתן להשתמש בלק ג'ל לילך סגול ליצירת מגוון מראות. נסה מניקור פרנץ' פשוט עם גוון לילך בהיר, או תעזוב עם גוון לילך כהה. ניתן גם לערבב ולהתאים גוונים ליצירת מראה ייחודי.

טיפים לשמירה על מראה ציפורניים נהדר

לאחר שמרחת את לק ג'ל לילך סגול שלך, יש כמה טיפים לשמירה על מראה הציפורניים שלך נהדר. הקפידו למרוח שכבת עליון כל כמה ימים כדי לשמור על מראה צבע רענן. הימנע משימוש במוצרים המכילים אצטון או כימיקלים קשים אחרים, מכיוון שהם עלולים לפגוע בלק. כמו כן, הקפד ללבוש כפפות בעת ביצוע מטלות בית או גינון כדי להגן על הציפורניים שלך. לק ג'ל לילך סגול הוא דרך מצוינת להוסיף תוספת של צבע לציפורניים שלך. עם כמה טכניקות יישום פשוטות וטיפים לשמירה על מראה הציפורניים שלך נהדר, תוכלי ליהנות מציפורניים יפות במשך שבועות. למידע נוסף על לק ג'ל לילך סגול,בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן