דף הבית » ויראלי » קודי זאפ לק ג'ל – קבלו את המניקור המושלם

קודי זאפ לק ג'ל – קבלו את המניקור המושלם

קודי זאפ לק ג'ל - קבלו את המניקור המושלם

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו קודי זאפ ג'ל פוליש?

Cody Zap Gel Polish הוא לק מהפכני המעניק מניקור בסגנון סלון בנוחות של ביתך. זוהי פורמולה עמידה לאורך זמן, עמידה בפני שבבים שקל ליישם ולהסיר. הנוסחה הייחודית מכילה שמנים וויטמינים טבעיים להזנה והגנה על הציפורניים שלך. הוא זמין במגוון רחב של צבעים וגימורים, כך שתוכלו למצוא את הגוון המושלם לכל אירוע.

תכונות ויתרונות של קודי זאפ ג'ל פוליש

תכונה תועלת
פורמולה עמידה לאורך זמן עמיד בפני שבבים ומספק עד 14 ימי בלאי
קל ליישום ולהסרה אין צורך בביקור בסלון
מגוון רחב של צבעים וגימורים בחר את הגוון המושלם לכל אירוע
מכיל שמנים וויטמינים טבעיים מזין ומגן על הציפורניים שלך

קודי זאפ ג'ל פוליש היא הדרך המושלמת לקבל מניקור בסגנון סלון ללא הטרחה של ביקור בסלון. הנוסחה העמידה מספקת עד 14 ימים של לבישה עמידה בפני שבבים, כך שתוכל ליהנות מהציפורניים היפות שלך לאורך זמן. הנוסחה הקלה למריחה והסרה פירושה שאתה יכול לקבל מניקור בסגנון סלון בנוחות של הבית שלך. עם המגוון הרחב של הצבעים והגימורים, תוכלו למצוא את הגוון המושלם לכל אירוע. בנוסף, השמנים והוויטמינים הטבעיים מזינים ומגנים על הציפורניים שלך.

כיצד להשתמש בלק ג'ל של קודי זאפ

השימוש בקודי זאפ ג'ל פוליש קל ופשוט. ראשית, ודא שהציפורניים שלך נקיות ויבשות. מרחי שכבה דקה מהלק ג'ל, הקפידי לכסות את כל הציפורן. ארפא את הלק תחת מנורת UV או LED למשך שתי דקות. חזור על התהליך עם שכבה שנייה של פוליש. לאחר שהלק יבש לחלוטין, מרחי שכבת עליון כדי לאטום את הצבע ולהגן על הציפורניים שלך. להסרת הלק יש להשרות כרית צמר גפן במסיר לק ולהניח על הציפורן. עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום והמתינו 10 דקות לפני שמסירים בעדינות את נייר הכסף. הלק צריך לרדת בקלות עם נייר הכסף.Cody Zap Gel Polish היא הדרך המושלמת לקבל מניקור בסגנון סלון בבית. עם הנוסחה עמידה לאורך זמן, עמידה בפני שבבים, מריחה והסרה קלה ומגוון רחב של צבעים וגימורים, תוכלי לקבל את המניקור המושלם בכל פעם. בנוסף, השמנים והוויטמינים הטבעיים מזינים ומגנים על הציפורניים שלך. אז למה לחכות? קבלו את המניקור המושלם עם קודי זאפ ג'ל פוליש עוד היום!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן