דף הבית » הכי פופולרי » קטלוג צבעי חורף ג'ל פוליש 2017

קטלוג צבעי חורף ג'ל פוליש 2017

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

קטלוג צבעי חורף ג'ל פוליש 2017

קטלוג צבעי חורף ג'ל פוליש 2017

החורף כבר כאן, ואיתו מגיעה ההזדמנות המושלמת לעדכן את המראה שלך עם הטרנדים האחרונים בצבעי לק ג'ל. בין אם את מחפשת מראה עדין וטבעי או משהו יותר נועז ונועז, יש צבע שמתאים לכל סגנון. לק ג'ל הוא דרך מצוינת להוסיף מגע של זוהר למראה שלך. זה עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים וקל ליישום. בנוסף, הוא מגיע במגוון רחב של צבעים, כך שתוכל למצוא את הגוון המושלם שיתאים לתלבושת או למצב הרוח שלך.

הטרנדים האחרונים בצבעי ג'ל פוליש

החורף הזה, הצבעים החמים ביותר עוסקים בהצהרה. מניאונים בהירים ועד לגוונים עמוקים ומלאי מצב רוח, יש משהו לכל אחד. הנה כמה מהטרנדים המובילים לעונה:

צבעי ניאון

צבעי ניאון הם כל הזעם בחורף הזה. מוורודים עזים ועד כחולים חשמליים, צבעים אלה יבטיחו שתבלטו מהקהל. הם מושלמים לבילוי לילי או לאירוע מיוחד.

גוונים מתכתיים

גוונים מתכתיים הם דרך מצוינת להוסיף מגע של זוהר למראה שלך. מזהב מנצנץ ועד נצנוצים כסופים, הצבעים האלה ידאגו לך לזרוח. הם מושלמים לאירוע מיוחד או לבילוי לילי.

Moody Hues

גוונים מודיים מושלמים למי שרוצה להצהיר. מכחול עמוק ועד סגול עשיר, צבעים אלה יוסיפו נופך של תחכום למראה שלך. הם מושלמים לבילוי לילי או לאירוע מיוחד.

השוואה מהירה

צֶבַע סוּג
ניאון ורוד נֵאוֹן
כחול חשמלי נֵאוֹן
ניצוץ כסף מַתַכתִי
שימר זהב מַתַכתִי
כחול עמוק מְצוּבּרָח
סגול עשיר מְצוּבּרָח

מציאת הצבע המושלם

למצוא את הצבע המושלם לציפורניים שלך יכול להיות אתגר. עם כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, זה יכול להיות קשה להחליט איזו מהן מתאימה לך. הדרך הטובה ביותר למצוא את הצבע המושלם היא להתנסות. נסה צבעים שונים וראה אילו מהם אתה הכי אוהב. אם אתה מרגיש המום מכל הבחירות, אתה תמיד יכול להתייעץ עם איש מקצוע. טכנאי ציפורניים יכול לעזור לך למצוא את הצבע המושלם לגוון ולסגנון העור שלך. הם גם יכולים לתת לך עצות כיצד למרוח את הלק ג'ל ולוודא שהוא מחזיק זמן רב ככל האפשר.

סיכום

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לעדכן את המראה שלך לעונת החורף. עם כל כך הרבה צבעים לבחירה, אתה בטוח שתמצא את הגוון המושלם לסגנון שלך. בין אם את מחפשת מראה עדין וטבעי או משהו יותר נועז ונועז, יש צבע שמתאים לכל סגנון. להשראה נוספת, בדוק ביוטיוב לקבלת מדריכים וסקירות של צבעי לק הג'ל האחרונים. עם הצבע הנכון, תהיו בטוחים שתצאו בהצהרה בחורף הזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן