דף הבית » ויראלי » קניון ג'ל פוליש מרגלית: כל מה שצריך לדעת

קניון ג'ל פוליש מרגלית: כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

קניון ג'ל פוליש מרגלית: כל מה שצריך לדעת

מהו קניון ג'ל פוליש מרגלית?

לק ג'ל קניון מרגלית הוא סוג של לק הנמרח במברשת ולאחר מכן נרפא באור UV או לד. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. זוהי דרך מצוינת להוסיף מגע של זוהר לציפורניים שלך ללא הטרחה של לק רגיל.

סוגי פוליש ג'ל

ג'ל פוליש קניון מרגלית מגיע במגוון צבעים וגימורים. אתה יכול לבחור בין גימור מבריק, גימור מט או גימור נוצץ. אתה יכול גם לבחור מתוך מגוון רחב של צבעים, כולל אדום קלאסי, ורוד ועירום, כמו גם צבעים נועזים יותר כמו כחול, סגול וירוק.

תהליך הגשת בקשה

מריחת לק ג'ל קניון מרגלית קצת שונה ממריחת לק רגיל. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי דחיפת הציפורניים שלך לאחור ושיוף הציפורניים. לאחר מכן, תצטרך למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל. לאחר מריחת שכבת הבסיס, תצטרך לרפא אותו עם אור UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, תוכל למרוח את הצבע לפי בחירתך. לאחר החלת הצבע, תצטרך לרפא אותו עם אור UV או LED. לבסוף, תצטרך למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל ולרפא אותו עם אור UV או LED.

טיפוח הציפורניים שלך לאחר מניקור ג'ל

לאחר מריחת לק ג'ל קניון מרגלית, תצטרכו לטפל במיוחד בציפורניים. עליך להימנע משימוש בכימיקלים קשים, כגון אצטון, על הציפורניים שלך. כדאי גם להימנע מהשריית הציפורניים במים לפרקי זמן ארוכים. בנוסף, כדאי להימנע מלקטוף או לקלף את לק הג'ל, מכיוון שהדבר עלול להזיק לציפורניים שלך.

הסרת ג'ל לק

כשיגיע הזמן להסיר את לק הג'ל שלך, תצטרך להשתמש במסיר מיוחד. אתה יכול לרכוש מסיר מחנות ציוד יופי או באינטרנט. כדי להסיר את לק הג'ל, תצטרכו להשרות צמר גפן במסיר ולאחר מכן להניח אותו על הציפורן. תצטרך להשאיר את צמר גפן על הציפורן למשך כמה דקות לפני שתנגב אותו בעדינות.

סיכום

לק ג'ל קניון מרגלית הוא דרך מצוינת להוסיף נופך של זוהר לציפורניים. זהו לק עמיד לאורך זמן, עמיד בפני שבבים שיכול להחזיק עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. חשוב להקפיד על טיפול מיוחד בציפורניים לאחר מניקור ג'ל ולהשתמש במסיר מיוחד כשמגיע הזמן להסיר את לק הג'ל. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן