דף הבית » ויראלי » שיטות של פוליש ג'ל: כל מה שאתה צריך לדעת

שיטות של פוליש ג'ל: כל מה שאתה צריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

שיטות של פוליש ג'ל: כל מה שאתה צריך לדעת

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנמרח על הציפורניים ולאחר מכן נרפא באור UV או LED. זהו חלופה עמידה לאורך זמן, עמידה בפני שבבים ללק רגיל שיכולה להחזיק עד שבועיים. לק ג'ל נמרח בשכבות דקות ונרפא לאחר מריחת כל שכבה. זוהי דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך יפות ובריאות.

סוגי פוליש ג'ל

ישנם שני סוגים עיקריים של לק ג'ל: לספוג וללא אור. לק ג'ל ספוג נמרח בשכבות דקות ולאחר מכן נרפא באור UV או LED. לאחר מכן הוא ספוג עם אצטון או מסיר מיוחד. לק ג'ל ללא אור נמרח בשכבות דקות ולאחר מכן נרפא ללא שימוש באור UV או LED. לאחר מכן הוא מוסר עם אצטון או מסיר מיוחד.

כיצד למרוח פוליש ג'ל

מריחת לק ג'ל היא תהליך פשוט. ראשית, תצטרך להכין את הציפורניים שלך על ידי שיוף והברקה. לאחר מכן, תצטרך למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל ולרפא אותו עם אור UV או LED. לאחר מכן, תצטרכו למרוח שתי שכבות דקות של צבע לק ג'ל לבחירתכם ולרפא כל שכבה באור UV או LED. לבסוף, תצטרכו למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל ולרפא אותו עם אור UV או LED.

טיפים למריחת ג'ל לק

בעת מריחת לק ג'ל חשוב להקפיד על מריחת הלק בשכבות דקות ולרפא כל שכבה באור UV או לד. חשוב גם להקפיד שלא לרפא יתר על המידה את הלק, שכן הדבר עלול לגרום לו להיות שביר ושבבים. בנוסף, חשוב לוודא שלא מפעילים יותר מדי לחץ בעת מריחת הלק, שכן הדבר עלול לגרום ללק להיסדק.

הסרת פוליש ג'ל

הסרת לק ג'ל היא תהליך פשוט. תצטרך להשרות כרית צמר גפן עם אצטון או מסיר מיוחד ולהניח אותה על הציפורן. לאחר מכן, תצטרך לעטוף את הציפורן שלך בנייר אלומיניום ולתת לה לשבת במשך 10-15 דקות. לבסוף, תצטרכו להסיר את נייר הכסף ולגרד בעדינות את לק הג'ל בעזרת מקל כתום.

טיפים להסרת ג'ל לק

בהסרת לק ג'ל חשוב להקפיד לא להשאיר את האציטון או המסיר על הציפורניים יותר מדי זמן, שכן הדבר עלול לגרום לציפורניים להתייבשות ושבירות. בנוסף, חשוב להקפיד שלא לגרד חזק מדי בעת הסרת הלק ג'ל, שכן הדבר עלול לגרום לציפורניים להינזק.

היתרונות של ג'ל פוליש

לק ג'ל הוא דרך מצוינת לשמור על מראה הציפורניים שלך יפות ובריאות. זה עמיד לאורך זמן ועמיד בפני שבבים, כך שאתה לא צריך לדאוג שהציפורניים שלך ישתקעו או יתקלפו. בנוסף, קל למריחה ולהסרה, כך שאתה לא צריך לדאוג לבילוי שעות בסלון. לבסוף, זוהי דרך מצוינת להגן על הציפורניים שלך מפני פגעי מזג האוויר ולשמור על מראה יפהפה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן