דף הבית » הכי נצפים » שלבי עבודה לג'ל פוליש

שלבי עבודה לג'ל פוליש

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

שלבי עבודה לג'ל פוליש

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח עם מברשת ומתרפא באור UV או LED. זהו חלופה עמידה לאורך זמן, עמידה בפני שבבים ללק מסורתי. לק ג'ל נמרח בשכבות דקות ויכול להחזיק עד שבועיים ללא שבבים או דהייה. זוהי בחירה פופולרית למי שרוצה מניקור במראה מקצועי ללא הטרחה של לק רגיל.

כלים דרושים לג'ל פוליש

מריחת לק ג'ל דורשת כמה כלים. תזדקק לנורת UV או לד, פצירה, דוחף לציפורן, מאגר ציפורניים, מברשת לציפורניים ומגבון נטול מוך. תצטרכו גם מעיל בסיס, מעיל עליון, וצבע לפי בחירתכם.

שלב 1: הכן את הציפורניים

לפני שתתחיל, וודא שהציפורניים שלך נקיות וללא כל שמנים או לכלוך. השתמשו בפצירה כדי לעצב את הציפורניים ולהסיר רכסים. השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף את הציפורניים לאחור ובחיץ ציפורניים כדי ללטש את הציפורניים.

שלב 2: מרחי את שכבת הבסיס

מרחי שכבה דקה של שכבת בסיס על כל ציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הצדדים והקצה. ארפא את הציפורניים תחת אור UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 3: החל את הצבע

מרחי שכבה דקה של צבע על כל ציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הצדדים והקצה. ארפא את הציפורניים תחת אור UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 4: מרחי את שכבת העל

יש למרוח שכבה דקה של שכבה עליונה על כל ציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן, כולל הצדדים והקצה. ארפא את הציפורניים תחת אור UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 5: ניקוי

לאחר ריפוי הציפורניים, השתמש במגבון נטול מוך כדי להסיר עודפי לק ג'ל.

טיפים למריחת ג'ל לק

  • הקפידו למרוח שכבות דקות של לק ג'ל. שכבות עבות עלולות לגרום לציפורניים לבעבע או להיסדק.
  • לרפא את הציפורניים למשך הזמן המומלץ. אי ריפוי הציפורניים מספיק זמן יכול לגרום ללק להישבר או להתקלף.
  • הקפד להשתמש במגבון נטול מוך כדי להסיר עודפי לק ג'ל. זה יעזור לשמור על מראה הציפורניים מסודר ונקי.
  • לתוצאות הטובות ביותר, השתמשי בשכבת עליון כל כמה ימים כדי לשמור על מראה ציפורניים מבריק ורענן.

מריחת לק ג'ל בצורה נכונה יכולה לתת לך מניקור במראה מקצועי שיחזיק מעמד במשך שבועות. עם הכלים הנכונים וכמה שלבים פשוטים, תוכלי לקבל את המניקור המושלם בכל פעם. לטיפים וטריקים נוספים על מריחת לק ג'ל, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן