דף הבית » הכי פופולרי » תיקון ציפורן שבורה עם לק ג'ל

תיקון ציפורן שבורה עם לק ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

תיקון ציפורן שבורה עם לק ג'ל

תיקון ציפורן שבורה עם לק ג'ל

ציפורן שבורה יכול להיות אי נוחות עצומה, במיוחד אם אתה מנסה להיראות במיטבך. למרבה המזל, אתה לא צריך לחיות עם ציפורן שבורה. עם האספקה הנכונה וקצת סבלנות, תוכלי לתקן ציפורן שבורה עם לק ג'ל ולהחזיר לציפורניים שלך מראה מושלמות!

מה אתה צריך

לפני שתתחיל לתקן את הציפורן השבורה שלך, תצטרך לאסוף את הציוד שתצטרך. הנה מה שתצטרך:

  • לק ג'ל
  • דבק ציפורניים
  • פצירה
  • קוצץ ציפורניים
  • מקלוני כותנה
  • חוצץ ציפורניים

שלב 1: הכן את הציפורן שלך

הצעד הראשון בתיקון ציפורן שבורה הוא להכין את הציפורן. התחל על ידי סיוק הקצה השבור של הציפורן עם פצירה. זה יעזור לדבק הציפורן להיצמד טוב יותר לציפורן. לאחר מכן, השתמש בקוצץ ציפורניים כדי לקצץ את הציפורן לאורך הרצוי. לבסוף, השתמש במאגר ציפורניים כדי להחליק את הציפורן ולהסיר קצוות גסים.

שלב 2: מרחו את דבק הציפורניים

לאחר שהציפורן שלך מוכנה, זה הזמן למרוח את דבק הציפורניים. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של דבק ציפורניים על הקצה השבור של הציפורן. לאחר מכן, השתמש במקלון צמר גפן כדי לפזר את הדבק באופן שווה על פני הציפורן. הקפד לכסות את כל הקצה השבור בדבק.

שלב 3: מרחו את הלק ג'ל

לאחר שדבק הציפורניים התייבש, זה הזמן למרוח את לק הג'ל. התחל במריחת שכבה דקה של לק ג'ל על הציפורן. הקפד לכסות את כל הציפורן, כולל הקצה השבור. לאחר שהשכבה הראשונה של לק ג'ל התייבשה, יש למרוח שכבה שנייה. זה יעזור להבטיח שהציפורן אטומה ומוגנת לחלוטין.

שלב 4: סיים את הציפורן

לאחר שהשכבה השנייה של לק ג'ל התייבשה, הגיע הזמן לסיים את הציפורן. השתמש במאגר ציפורניים כדי להחליק את הציפורן ולהסיר קצוות גסים. לאחר מכן, השתמש במקלון צמר גפן כדי להסיר עודפי לק ג'ל. לבסוף, מרחי שכבה עליונה של לק ג'ל כדי לאטום את הציפורן ולהגן עליה מפני נזק.

עם האספקה הנכונה וקצת סבלנות, תוכלי בקלות לתקן ציפורן שבורה עם לק ג'ל. פשוט עקוב אחר השלבים המפורטים לעיל והציפורניים שלך יראו מושלמות שוב תוך זמן קצר!

לטיפים וטריקים נוספים כיצד לתקן ציפורן שבורה עם לק ג'ל, בדוק את הסרטון המועיל הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן