דף הבית » הכי פופולרי » לק ג'ל על ציפורן שבורה: איך לתקן את זה

לק ג'ל על ציפורן שבורה: איך לתקן את זה

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

לק ג'ל על ציפורן שבורה: איך לתקן את זה

מה גורם לציפורן שבורה?

ציפורניים שבורות הן בעיה נפוצה עבור אנשים רבים. הם יכולים להיגרם ממגוון של דברים, כולל טראומה לציפורן, כגון מכה במשהו, או מכסיסה או ליטוף בציפורן. הם יכולים להיגרם גם ממניקור יתר, כמו שיוף הציפורן יותר מדי או שימוש בכימיקלים קשים.

איך לתקן ציפורן שבורה עם לק ג'ל

אם יש לך ציפורן שבורה, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לתקן אותה עם לק ג'ל. הצעד הראשון הוא לנקות את הציפורן ולהסיר כל לכלוך או פסולת. לאחר מכן, תצטרך לקצץ את הציפורן לאורך ולצורה הרצויים. לאחר גזירת הציפורן, תוכלי למרוח שכבת בסיס של לק ג'ל. לאחר שהשכבה הבסיסית יבשה, תוכלי למרוח את הצבע לפי בחירתך. בעת מריחת הצבע הקפידו למרוח אותו בשכבות דקות והימנעו מהדבקתו על העור מסביב לציפורן. לאחר שהצבע מתייבש, ניתן למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל. זה יעזור לאטום את הצבע ולתת לציפורן גימור מבריק.

טיפים למריחת לק ג'ל על ציפורן שבורה

כאשר מורחים לק ג'ל על ציפורן שבורה, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. ראשית, הקפידו להשתמש במברשת המיועדת במיוחד ללק ג'ל. זה יעזור להבטיח את מריחת הלק בצורה אחידה וללא כל פסים. שנית, הקפידו למרוח את הלק בשכבות דקות. זה יעזור למנוע מהלק להיסדק או להישבר. לבסוף, הקפידו למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל לאחר שהצבע התייבש. זה יעזור לאטום את הצבע ולתת לציפורן גימור מבריק.

מה לעשות אם צ'יפס ג'ל פוליש

אם הלק ג'ל שבבי, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לתקן את זה. ראשית, אתה יכול להשתמש בפצירה כדי לנתק בעדינות את האזור השסוע. לאחר מכן, אתה יכול למרוח שכבה דקה של לק שקוף על האזור כדי לאטום אותו. לבסוף, ניתן למרוח שכבה עליונה של לק ג'ל כדי להעניק לציפורן גימור מבריק.

כיצד להסיר לק ג'ל מציפורן שבורה

הסרת לק ג'ל מציפורן שבורה יכולה להיות מסובכת. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש בפצירה כדי לנתק בעדינות את הלק. לאחר הסרת הלק, ניתן להשתמש במקלון צמר גפן טבול במסיר לק כדי להסיר את כל הלק שנותר.

כיצד למנוע ציפורניים שבורות

יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי למנוע ציפורניים שבורות. ראשית, הקפידו לגזוז ולתיוק את הציפורניים באופן קבוע. זה יעזור למנוע מהם להיות ארוכים מדי או שבירים מדי. שנית, הימנע משימוש בכימיקלים קשים או מלשיוף את הציפורן יותר מדי. לבסוף, הקפידו ללבוש כפפות בעת ביצוע כל סוג של עבודה שעלולה להזיק לציפורן.

סיכום

ציפורניים שבורות עלולות להוות מטרד, אבל עם השלבים הנכונים אפשר לתקן אותן עם לק ג'ל. הקפידו לנקות את הציפורן לפני מריחת הלק, מרחו את הצבע בשכבות דקות, והשתמשו בשכבה עליונה של לק ג'ל כדי לאטום את הצבע ולהעניק לציפורן גימור מבריק. אם הלק שבבי, אתה יכול להשתמש בפצירה כדי לנתק בעדינות את האזור השסוע ולמרוח שכבה דקה של לק שקוף כדי לאטום אותו. לבסוף, הקפידו לנקוט בצעדים כדי למנוע ציפורניים שבורות, כמו שמירה על גזירת ותיקותן באופן קבוע והימנעות מכימיקלים קשים. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן