דף הבית » מה ההבדל » הסרת לק ג'ל עם נייר כסף: מדריך שלב אחר שלב

הסרת לק ג'ל עם נייר כסף: מדריך שלב אחר שלב

הסרת לק ג'ל עם נייר כסף: מדריך שלב אחר שלב

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהי הסרת לק ג'ל עם נייר כסף?

הסרת לק ג'ל עם נייר כסף היא טכניקה המשמשת להסרת לק ג'ל מהציפורניים. שיטה זו כוללת עטיפת הציפורן בנייר כסף עם צמר גפן ספוג באציטון. האציטון מפרק את לק הג'ל, ומאפשר להסיר אותו בקלות. שיטה זו היא מהירה וקלה ולרוב משתמשים בה אנשי מקצוע.

מה אתה צריך להסרת לק ג'ל עם נייר כסף

לפני שתתחיל בתהליך של הסרת לק הג'ל שלך עם נייר כסף, תצטרך לאסוף את המצרכים הבאים:

  • לְסַכֵּל
  • כדורי צמר גפן
  • אֲצֵטוֹן
  • דוחף לציפורניים
  • פצירה
  • שמן לציפורן

כיצד להסיר פוליש ג'ל עם נייר כסף

שלב 1: הכן את הציפורניים

לפני שתתחיל בתהליך של הסרת לק הג'ל שלך עם נייר כסף, אתה צריך להכין את הציפורניים שלך. התחל בניוק השכבה העליונה של לק הג'ל כדי לשבור את האיטום. זה יאפשר לאציטון לחדור ללק הג'ל ולפרק אותו.

שלב 2: השרו את כדורי הצמר גפן

לאחר הכנת הציפורניים, הגיע הזמן להשרות את כדורי הצמר גפן באציטון. מניחים את כדורי הצמר גפן בקערה ויוצקים מספיק אצטון כדי לכסות אותם. הניחו לכדורי הצמר גפן להשרות מספר דקות.

שלב 3: עטפו את הציפורניים

לאחר שכדורי הצמר גפן מושרים, הגיע הזמן לעטוף את הציפורניים. קח חתיכת נייר כסף ועטוף אותה סביב הציפורן, הקפד לכסות את כל הציפורן. מניחים צמר גפן ספוג על גבי הציפורן ולוחצים כלפי מטה בחוזקה. חזור על תהליך זה עבור כל ציפורן.

שלב 4: המתן והסר

אפשר לציפורניים לשבת 10-15 דקות. זה ייתן לאציטון זמן לפרק את הלק ג'ל. לאחר הזמן המוקצב, מסירים את נייר הכסף ואת כדורי הצמר גפן. לק הג'ל אמור לרדת בקלות עם הצמר גפן. אם לא, אתה יכול להשתמש בדוחף לציפורן כדי לגרד אותה בעדינות.

טיפול לאחר להסרת ג'ל לק עם נייר כסף

לאחר הסרת לק הג'ל, חשוב לטפל בציפורניים. התחל על ידי שיוף הציפורניים כדי להחליק את הקצוות הגסים. לאחר מכן, מרחו שמן לציפורן על הציפורניים כדי להזין ולהעניק לחות.

סיכום

הסרת לק ג'ל עם נייר כסף היא דרך מהירה וקלה להסיר את לק הג'ל שלך. עם הציוד והטכניקה הנכונים, תוכל להסיר בקלות את לק הג'ל שלך בבית. הקפד לעקוב אחר שלבי הטיפול לאחר כדי לשמור על בריאות הציפורניים שלך ולחות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן