דף הבית » המלצת הצוות » איך להכין ג'ל לק בבית

איך להכין ג'ל לק בבית

איך להכין ג'ל לק בבית

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה אתה צריך

הכנת לק ג'ל משלך בבית דורשת כמה פריטים. תצטרך שכבת בסיס, שכבת עליון ולק ג'ל. תצטרך גם מנורת UV או LED כדי לרפא את הלק ג'ל. תזדקק גם לכמה כלים כמו פצירה, חוצץ ודוחף לציפורן. לבסוף, תזדקק לכמה מצרכים כגון כדורי צמר גפן, מסיר לק ואלכוהול.

הכן את הציפורניים

לפני שתוכל למרוח את לק ג'ל, עליך להכין את הציפורניים שלך. התחל בשיוף הציפורניים לצורה הרצויה. לאחר מכן, השתמש במאגר כדי להסיר רכסים או בליטות. לבסוף, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף לאחור את הציפורן שלך. לאחר הכנת הציפורניים, תוכלי להתחיל למרוח את לק הג'ל.

למרוח את הפוליש ג'ל

התחל על ידי מריחת שכבת בסיס על כל ציפורן. הקפידו למרוח את שכבת הבסיס באופן אחיד ודק. לאחר מכן, מרחו שכבה דקה של לק ג'ל. הקפידו למרוח את הלק ג'ל בשכבות דקות. לאחר כל שכבה, לרפא את לק הג'ל במנורת UV או LED. חזור על תהליך זה עד שתשיג את הצבע הרצוי. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו במנורה.

הסר את ג'ל פוליש

כאשר את מוכנה להסיר את לק הג'ל, התחל בהשריית צמר גפן במסיר לק. הניחו את צמר הגפן על הציפורן ועטפו אותו בנייר אלומיניום. תן לצמר גפן לשבת במשך 10 דקות. לאחר מכן, הסר את רדיד האלומיניום והצמר גפן. השתמש בדוחף לציפורן כדי להסיר בעדינות את לק הג'ל. לבסוף, השתמש באלכוהול כדי להסיר שאריות שנותרו.

הכנת לק ג'ל משלך בבית היא דרך מצוינת לחסוך כסף ולהחזיק ציפורניים יפות. עם הציוד והכלים הנכונים, אתה יכול בקלות להכין לק ג'ל משלך. למידע נוסף, עיין במאמר זה בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן