דף הבית » לא להאמין » איך להכין פוליש ג'ל מקצועי

איך להכין פוליש ג'ל מקצועי

איך להכין פוליש ג'ל מקצועי

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה אתה צריך

הכנת לק ג'ל בסגנון מקצועי בבית היא קלה, אבל תזדקק לכמה אספקה. תצטרך שכבת בסיס, לק צבעוני, שכבת עליון, נורת UV או LED ומגבון נטול מוך. אתה יכול למצוא את כל הפריטים האלה בחנות ציוד היופי המקומית שלך או באינטרנט.

שלבים להכנת פוליש ג'ל מקצועי

שלב 1: הכן את הציפורניים

לפני שתתחיל, וודא שהציפורניים שלך נקיות ויבשות. כדאי גם להסיר כל חומר ליטוש ישן או שאריות. השתמשו בפצירה כדי לעצב את הציפורניים ולדחוף את הציפורניים לאחור. זה יעזור ללק להיצמד טוב יותר.

שלב 2: מרחי את שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, תוכל להתחיל בתהליך לק ג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת בסיס על כל ציפורן. הקפידו לכסות את כל הציפורן ואת הקצוות. ארפא את שכבת הבסיס באור UV או LED למשך פרק הזמן המומלץ.

שלב 3: מרחו את הפוליש הצבעוני

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, ניתן למרוח את הלק הצבעוני. התחל עם שכבה דקה והקפד לכסות את כל הציפורן והקצוות. ארפא את הלק הצבעוני באור UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 4: החל שכבת צבע שנייה

אם רוצים צבע עז יותר, אפשר למרוח שכבה שנייה של לק. שוב, הקפד לכסות את כל הציפורן ואת הקצוות. ארפא את שכבת הצבע השנייה באור UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 5: מרחי את ה- Top Coat

ברגע שאתה מרוצה מהצבע, אתה יכול למרוח את השכבה העליונה. שוב, הקפד לכסות את כל הציפורן ואת הקצוות. ארפא את השכבה העליונה באור UV או LED למשך הזמן המומלץ.

שלב 6: נגב את השאריות

לאחר ריפוי השכבה העליונה, ניתן להשתמש במגבון נטול מוך כדי להסיר שאריות. זה יעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר ויעניק לו גימור מקצועי.

שלב 7: תהנה ממניקור הג'ל המקצועי שלך

לאחר שתבצע את כל השלבים, תקבל מניקור ג'ל במראה מקצועי. תהנה מהמראה החדש שלך והשוויץ בו בפני החברים שלך!

לטיפים וטריקים נוספים כיצד להכין לק ג'ל מקצועי, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן