דף הבית » הכי נצפים » איך לעשות פוליש ג'ל בבית

איך לעשות פוליש ג'ל בבית

איך לעשות פוליש ג'ל בבית

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא עם אור UV או LED. זהו לק עמיד שיכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל הוא דרך מצוינת להשיג ציפורניים באיכות סלון בבית.

מה אתה צריך לעשות לק ג'ל בבית

לפני שתתחיל, יש כמה דברים שאתה צריך לעשות לק ג'ל בבית. תזדקק לנורת UV או לד, פצירה, חוצץ לציפורניים, דוחף לציפורניים, שמן לציפורן, מסיר לק, שכבת בסיס, שכבת עליון ולק ג'ל.

מדריך שלב אחר שלב לביצוע פוליש ג'ל בבית

שלב 1: הכן את הציפורניים שלך

הצעד הראשון לעשות לק ג'ל בבית הוא להכין את הציפורניים. התחל בשיפוץ הציפורניים שלך לצורה הרצויה ושיוף אותן כדי להסיר רכסים. לאחר מכן, השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף לאחור את ציפורני החתול שלך ומרח שמן לציפורן כדי לשמור עליהן לחות.

שלב 2: הסר לק קיים

לאחר שהכנת את הציפורניים, הגיע הזמן להסיר כל לק קיים. השתמשו במסיר לק ובכדורי צמר גפן כדי להסיר כל לק ישן. הקפד להיפטר מכל השאריות לפני שתמשיך לשלב הבא.

שלב 3: מרחי את שכבת הבסיס

לאחר מכן, מרחי שכבת בסיס על הציפורניים שלך. זה יעזור ללק הג'ל להיצמד לציפורניים וליצור משטח חלק. הקפידו למרוח את שכבת הבסיס בתנועות דקות ואחידות והניחו לו להתייבש לחלוטין לפני שתעברו לשלב הבא.

שלב 4: למרוח פוליש ג'ל

עכשיו הגיע הזמן למרוח את לק הג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של הלק על הציפורניים שלך. הקפד למרוח אותו בתנועות דקות ואחידות ולתת לו להתייבש לחלוטין לפני מריחת שכבה שנייה. לאחר שהשכבה השנייה מתייבשת, ניתן להמשיך לשלב הבא.

שלב 5: ארפא עם אור UV או LED

לאחר מריחת הלק ג'ל, הגיע הזמן לרפא אותו עם אור UV או LED. הניחו את הידיים מתחת לאור למשך הזמן המומלץ (בדרך כלל 2-3 דקות) ותנו לאור לעשות את עבודתו.

שלב 6: מריחת Top Coat

לאחר שהלק ג'ל נרפא, הגיע הזמן למרוח שכבת עליון. זה יעזור להגן על הציפורניים שלך ולתת להן גימור מבריק. שוב, הקפידו למרוח את השכבה העליונה בתנועות דקות ואחידות ולתת לה להתייבש לחלוטין לפני שתמשיך לשלב הבא.

שלב 7: ניקוי

השלב האחרון הוא לנקות את הציפורניים שלך. השתמשי במברשת ומסיר לק כדי להיפטר מכל עודפי לק. וזהו! אתה סיימת! עכשיו אתה יודע איך לעשות לק ג'ל בבית. עם קצת תרגול, תוכל להשיג ציפורניים באיכות סלון בנוחות של הבית שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן