דף הבית » מאמרים » דוגמיות פוליש ג'ל לילדות – כל מה שצריך לדעת

דוגמיות פוליש ג'ל לילדות – כל מה שצריך לדעת

דוגמיות פוליש ג'ל לילדות - כל מה שצריך לדעת

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהן דוגמיות ג'ל פוליש?

דוגמיות לק ג'ל הן מיכלים קטנים של לק ג'ל הנמכרים בדרך כלל בסטים של צבעים וסגנונות שונים. הם דרך מצוינת לנסות צבעים וסגנונות שונים מבלי להתחייב למניקור מלא. רבות מהדוגמאות הללו מגיעות בסטים של 10 או יותר צבעים וסגנונות שונים, כך שתוכל לערבב ולהתאים כדי למצוא את המראה המושלם עבורך.

היכן ניתן להשיג דוגמיות לק ג'ל?

ניתן למצוא דוגמאות לק ג'ל בחנויות רבות לציוד יופי, במכוני ציפורניים ואפילו באינטרנט. חנויות רבות למוצרי יופי מציעות סטים לדוגמה של צבעים וסגנונות שונים, כך שתוכלו לנסות מראה שונים מבלי שתצטרכו לקנות בקבוק לק ג'ל בגודל מלא. מכוני ציפורניים מציעים לרוב סטים לדוגמה של מוצרים משלהם, כך שתוכל לנסות את מוצרי הסלון לפני שמתחייבים למניקור מלא. חנויות מקוונות הן גם מקום מצוין למצוא דוגמיות לק ג'ל. חנויות מקוונות רבות מציעות סטים לדוגמה של צבעים וסגנונות שונים, כך שתוכלו לנסות מראה שונים מבלי שתצטרכו לקנות בקבוק לק ג'ל בגודל מלא. אתה יכול גם למצוא סטים לדוגמה של מותגים שונים, כך שתוכל להשוות מוצרים שונים לפני שמתחייבים למניקור מלא.

כיצד להשתמש בדוגמאות ג'ל פוליש

השימוש בדוגמאות לק ג'ל הוא קל וניתן לעשות אותו בכמה שלבים. ראשית, תצטרך לנקות ולהכין את הציפורניים שלך. זה כולל הסרת לק ישן, שיוף הציפורניים ודחיפת הציפורניים לאחור. לאחר שהציפורניים שלך נקיות ומוכנות, תוכל להתחיל למרוח את דוגמיות הלק ג'ל. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבת בסיס על כל ציפורן. זה יעזור ללק הג'ל להיצמד לציפורניים שלך ולהחזיק מעמד זמן רב יותר. לאחר התייבשות שכבת הבסיס, ניתן להתחיל למרוח את דוגמיות הלק ג'ל. מרחי שכבה דקה של לק ג'ל על כל ציפורן ותני לה להתייבש לחלוטין. לאחר שהלק הג'ל התייבש, ניתן למרוח שכבת עליון כדי לעזור לאטום את הצבע ולהוסיף ברק.

טיפים לשימוש בדוגמאות לק ג'ל

בעת שימוש בדוגמאות לק ג'ל, יש לזכור כמה טיפים. ראשית, הקפידו למרוח את הלק ג'ל בשכבות דקות. מריחת יותר מדי לק ג'ל עלולה לגרום ללק להישבר ולהתקלף במהירות. כמו כן, הקפידו לתת לכל שכבת לק ג'ל להתייבש לחלוטין לפני מריחת השכבה הבאה. זה יעזור ללק להחזיק מעמד זמן רב יותר ולהיראות טוב יותר. לבסוף, הקפד למרוח שכבת עליון כדי לעזור לאטום את הצבע ולהוסיף ברק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן