דף הבית » מה ההבדל » דוגמיות פוליש ג'ל לילדות

דוגמיות פוליש ג'ל לילדות

דוגמיות פוליש ג'ל לילדות

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק הנמרח בשכבות ומתרפא באור UV או LED. הוא בדרך כלל עמיד יותר מלק רגיל ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל קל יותר למריחה גם מלק מסורתי וניתן להשתמש בו ליצירת מגוון מראות.

סוגי פוליש ג'ל

ישנם מספר סוגים של לק ג'ל זמינים, כולל לק ג'ל רגיל, לק ג'ל ספוג ולק ג'ל היברידי. לק ג'ל רגיל הוא פורמולה מסורתית הנמרחת בשכבות ומתרפאת באור UV או LED. לק ג'ל ספוג הוא פורמולה חדשה יותר הניתנת להסרה עם אצטון ואינה דורשת אור לריפוי. לק ג'ל היברידי הוא שילוב של לק ג'ל רגיל וספוג וניתן להסירו עם אצטון או לרפא עם אור.

בחירת לק ג'ל מתאים

בבחירת לק ג'ל חשוב לקחת בחשבון את סוג המראה שאת מנסה להשיג. אם את מחפשת מניקור עמיד, לק ג'ל רגיל הוא האפשרות הטובה ביותר. אם אתה רוצה מראה טבעי יותר, לק ג'ל ספוג הוא בחירה טובה. לק ג'ל היברידי הוא אופציה מצוינת אם אתה רוצה את העמידות של לק ג'ל רגיל אבל את הנוחות של לק ג'ל ספוג.

דוגמיות פוליש ג'ל

דוגמיות לק ג'ל הן דרך מצוינת לנסות צבעים וגוונים שונים מבלי לקנות בקבוק מלא. חברות רבות מציעות ערכות לדוגמה הכוללות מגוון צבעים וגימורים. ערכות אלו הן דרך מצוינת להתנסות במראה שונה ולמצוא את הגוון המושלם עבורך. דוגמאות הן גם דרך מצוינת לחסוך כסף אם אינך בטוח באיזה צבע או גימור אתה רוצה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן