דף הבית » מה ההבדל » האם מותר לעשות לק ג'ל במהלך תשעת הימים?

האם מותר לעשות לק ג'ל במהלך תשעת הימים?

האם מותר לעשות לק ג'ל במהלך תשעת הימים?

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה תשעת הימים?

תשעת הימים הם תקופת אבל על חורבן בית המקדש בירושלים. תקופה זו מתחילה בראשון באב, חודש אב, ומסתיימת בט' באב, המכונה תשעה באב. במהלך תקופה זו, אנו נמנעים מפעילויות משמחות, כגון אכילת בשר, שתיית יין והאזנה למוזיקה.

האם מותר לק ג'ל במהלך תשעת הימים?

ההסכמה הכללית בקרב הרבנים היא שאסור לק ג'ל בתשעת הימים. הסיבה לכך היא שהיא נחשבת לסוג של התייפייפות, שהיא פעילות משמחת שאינה מותרת בתקופה זו. אולם, יש רבנים שכן מתירים זאת, כל עוד זה לא נעשה בצורה מוגזמת.

מהן האלטרנטיבות?

אם אתה רוצה לשמור על הציפורניים שלך יפות במהלך תשעת הימים, יש כמה אלטרנטיבות. אפשרות אחת היא להשתמש בלק רגיל, שאינו נחשב לסוג של ייפוי. אפשר גם להשתמש בלק שקוף, שגם זה לא נחשב לסוג של ייפוי. בנוסף, ניתן להשתמש בעיטוף ציפורניים או במדבקות, שגם הן אינן נחשבות לסוג של ייפוי.

לק רגיל

לק רגיל הוא אופציה נהדרת לתשעת הימים. זה לא נחשב לצורת ייפוי ולכן מותר. אתה יכול לבחור מתוך מגוון של צבעים וגימורים, כך שאתה עדיין יכול ליהנות עם הציפורניים שלך מבלי לשבור כללים.

לק שקוף

לק שקוף הוא גם אופציה נהדרת לתשעת הימים. זה לא נחשב לצורת התייפייפות, אז זה מותר. אתה יכול להשתמש בו כדי להגן על הציפורניים שלך מפני שבבים וכדי לגרום להן להיראות מבריקות ובריאות.

עטיפות ומדבקות לציפורניים

עטיפות ציפורניים ומדבקות הן גם אופציה נהדרת לתשעת הימים. הם אינם נחשבים לסוג של התייפייפות, ולכן מותר להם. הם מגיעים במגוון עיצובים וצבעים, כך שאתה עדיין יכול ליהנות עם הציפורניים שלך מבלי לשבור כללים.

סיכום

לק ג'ל אסור בתשעת הימים, אבל יש כמה חלופות. לק רגיל, לק שקוף, עטיפת ציפורניים ומדבקות הם כולם אפשרויות נהדרות לשמירה על מראה ציפורניים יפה בתקופה זו. אז אתה עדיין יכול ליהנות עם הציפורניים שלך מבלי לשבור כללים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן