דף הבית » בחירות הגולשים » כיצד להסיר לק ג'ל בעצמך

כיצד להסיר לק ג'ל בעצמך

כיצד להסיר לק ג'ל בעצמך

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה אתה צריך

  • אֲצֵטוֹן
  • כדורי צמר גפן
  • רפידות נייר כסף או צמר גפן
  • פצירה
  • דוחף לציפורניים
  • שמן לציפורן

שלב 1: תייק את המעיל העליון

השלב הראשון בהסרת לק ג'ל הוא להפיל את השכבה העליונה. זה יעזור לפרק את הלק, כך שקל יותר להסיר אותו. התחל על ידי שימוש בפצירה כדי לשפשף בעדינות את השכבה העליונה. הקפד לתייק בכיוון אחד, ולא קדימה ואחורה. זה יעזור למנוע נזק לציפורניים שלך.

שלב 2: משרים באציטון

לאחר שסיימת את המעיל העליון, הגיע הזמן להשרות את הציפורניים באציטון. שפכו מעט אצטון לתוך קערה או מיכל וטבלו פנימה את הציפורניים. ודא שהציפורניים שלך טבולות לחלוטין. ייתכן שיהיה עליך להשתמש בצמר גפן או רפידה כדי לעזור לשמור אותם במקומם.

שלב 3: עוטפים בנייר כסף

לאחר שהציפורניים שלך טובלות באציטון, עטפו כל אצבע בנייר כסף. זה יעזור לשמור על אצטון במגע עם הציפורניים שלך ולהאיץ את תהליך ההסרה. תן לציפורניים שלך להשרות במשך 10-15 דקות.

שלב 4: הסר את הפולנית

לאחר 10-15 דקות, הציפורניים שלך אמורות להיות מוכנות להסרה. התחל על ידי שימוש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את הלק מהציפורניים שלך. אם זה לא יורד בקלות, אפשר להשרות אותם עוד כמה דקות. לאחר הסרת הלק, שטפו את הידיים במים חמים.

שלב 5: לחות ולהגן

ברגע שהציפורניים שלך נקיות מלק, חשוב להרטיב ולהגן עליהן. התחל על ידי עיסוי מעט שמן לציפורניים לתוך הציפורניים והציפורניים שלך. זה יעזור לשמור עליהם לחות ולמנוע מהם להפוך יבשים ושבירים. אתה יכול גם להשתמש בקרם ידיים מזין כדי לעזור לשמור על בריאות הידיים והציפורניים.

עכשיו, כשאת יודעת להסיר לק ג'ל בבית, את יכולה לשנות את המראה שלך בכל זמן שתרצי. עם כמה צעדים פשוטים, תוכל לקבל ציפורניים יפות ובריאות תוך זמן קצר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן