דף הבית » מה ההבדל » פוליש ג'ל כתום אפרסק

פוליש ג'ל כתום אפרסק

פוליש ג'ל כתום אפרסק

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מהו פוליש ג'ל כתום אפרסק?

לק ג'ל כתום אפרסק הוא סוג של לק המעניק גימור מבריק לאורך זמן. הוא נמרח באותו אופן כמו לק רגיל, אך הוא מצריך שימוש במנורת UV או LED כדי לרפא את הלק. לאחר ריפוי, הלק יחזיק מעמד במשך שבועות מבלי להישבר או לדהות. הוא גם עמיד יותר בפני מים ואלמנטים אחרים שעלולים לפגוע בלק רגיל.

כיצד למרוח פוליש ג'ל כתום אפרסק

מריחת לק ג'ל כתום אפרסק דומה למריחת לק רגיל. התחל על ידי הכנת הציפורניים שלך עם פצירה ומאגר. לאחר מכן, יש למרוח שכבת בסיס ולרפא אותו עם מנורת UV או LED. לאחר ריפוי שכבת הבסיס, יש למרוח שתי שכבות דקות של לק ג'ל כתום אפרסק ולרפא כל שכבה עם המנורה. לבסוף, יש למרוח שכבת עליון ולרפא אותו עם המנורה.

טיפים למריחת פוליש ג'ל כתום אפרסק

בעת מריחת לק ג'ל כתום אפרסק, הקפידו להשתמש בשכבות דקות ולרפא כל שכבה למשך הזמן המומלץ. זה יעזור להבטיח שהלק נדבק כראוי ומחזיק מעמד במשך שבועות. בנוסף, הקפידו לנגב את השכבה הדביקה עם מגבון נטול מוך לאחר הריפוי. זה יעזור ללק להישאר מבריק וללא שבבים.

היתרונות של לבישת לק ג'ל כתום אפרסק

ישנם יתרונות רבים ללבוש לק ג'ל כתום אפרסק. היתרון הברור ביותר הוא שהוא מחזיק מעמד במשך שבועות ללא שבבים או דהייה. בנוסף, הוא עמיד יותר בפני מים ואלמנטים אחרים שעלולים לפגוע בלק רגיל. לבסוף, הוא מספק גימור מבריק ומקצועי שנראה נהדר לכל אירוע.

סיכום

לק ג'ל כתום אפרסק הוא דרך מצוינת לקבל גימור מבריק לאורך זמן על הציפורניים שלך. הוא נמרח באותו אופן כמו לק רגיל, אך הוא מצריך שימוש במנורת UV או LED כדי לרפא את הלק. לאחר ריפוי, הלק יחזיק מעמד במשך שבועות מבלי להישבר או לדהות. בנוסף, הוא עמיד יותר בפני מים ואלמנטים אחרים שעלולים לפגוע בלק רגיל. למידע נוסף, בקר בדף ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן