דף הבית » מגזין » כיצד להסיר פוליש ג'ל גרמני עם ראש שיוף

כיצד להסיר פוליש ג'ל גרמני עם ראש שיוף

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

כיצד להסיר פוליש ג'ל גרמני עם ראש שיוף

מהו ראש שיוף?

ראש שיוף הוא כלי המשמש להסרת לק ג'ל מהציפורניים. זהו ראש קטן ועגול עם חומר דמוי נייר זכוכית על פני השטח. הראש מחובר למנוע המסובב את הראש במהירות גבוהה. זה מאפשר למשתמש להסיר במהירות ובקלות את לק הג'ל מהציפורניים.

מה אתה צריך כדי להסיר פוליש ג'ל גרמני עם ראש שיוף

כדי להסיר לק ג'ל גרמני עם ראש שיוף, תזדקק לפריטים הבאים:

  • ראש מלטש
  • מסיר לק ג'ל
  • מקלוני כותנה
  • פצירה
  • חוצץ ציפורניים

שלב 1: הכן את הציפורניים

השלב הראשון בהסרת לק ג'ל גרמני עם ראש שיוף הוא הכנת הציפורניים. התחל בשיוף הציפורניים בפצירה כדי להסיר עודפי לק ג'ל. לאחר מכן, השתמש במאגר ציפורניים כדי להבריק את הציפורניים כדי להסיר את כל הלק ג'ל שנותר.

שלב 2: מרחי מסיר פוליש ג'ל

לאחר הכנת הציפורניים, זה הזמן למרוח את מסיר לק ג'ל. השתמש במקלון צמר גפן כדי למרוח את המסיר על הציפורניים. הקפידו לכסות את כל הציפורן עם המסיר. אפשרו למסיר לשבת על הציפורניים במשך כמה דקות כדי לאפשר לו לפרק את לק הג'ל.

שלב 3: השתמש בראש השיוף

לאחר שמסיר לק ג'ל הספיק לעבוד, זה הזמן להשתמש בראש השיוף. חבר את ראש השיוף למנוע והפעל אותו. העבר בעדינות את ראש השיוף על הציפורניים כדי להסיר את לק הג'ל. הקפד להזיז את הראש בתנועות סיבוביות כדי להבטיח שכל הלק ג'ל יוסר.

שלב 4: ניקוי

לאחר שהלק הג'ל הוסר, הגיע הזמן לנקות. השתמש במקלון צמר גפן כדי להסיר את כל מסיר לק ג'ל שנותר מהציפורניים. לאחר מכן, השתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים ובחיץ ציפורניים כדי להבריק אותן.

סיכום

הסרת לק ג'ל גרמני עם ראש שיוף היא דרך מהירה וקלה להסיר לק ג'ל מהציפורניים. כל מה שאתה צריך זה ראש שיוף, מסיר לק ג'ל, צמר גפן, פצירה ומאגר ציפורניים. בצע את השלבים המתוארים לעיל כדי לבצע את העבודה כמו שצריך. למידע נוסף על איך להסיר לק ג'ל גרמני עם ראש שיוף, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן