דף הבית » מה ההבדל » כיצד להסיר פוליש ג'ל

כיצד להסיר פוליש ג'ל

כיצד להסיר פוליש ג'ל

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

מה זה ג'ל פוליש?

לק ג'ל הוא סוג של לק שנרפא תחת אור UV או LED. בדרך כלל הוא עמיד יותר מלק רגיל ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים מבלי להישבר או לדהות. לק ג'ל נמרח באותו אופן כמו לק רגיל, אך הוא מצריך שכבת בסיס מיוחדת ושכבת עליון כדי להבטיח שהוא יידבק כמו שצריך ויחזיק מעמד זמן רב יותר.

הסרת פוליש ג'ל

שלב 1: השרו את הציפורניים

הצעד הראשון בהסרת לק ג'ל הוא להשרות את הציפורניים במים חמימים וסבון. זה יעזור לשחרר את הלק מהציפורניים שלך ויקל על הסרתו. השרו את הציפורניים שלך לפחות חמש דקות, ואז דחוף בעדינות את לק הג'ל בעזרת מקל כתום או דוחף לציפורן.

שלב 2: צחצח את הציפורניים שלך

לאחר שהסרת את רוב הלק ג'ל, השתמש במאגר ציפורניים כדי לסלק את השאריות שנותרו. זה יעזור להבטיח שהציפורניים שלך נקיות לחלוטין וללא כל שאריות לק.

שלב 3: מרחי מסיר לק

לאחר שיוף הציפורניים, מרחו כמה טיפות של מסיר לק על צמר גפן ושפשפו אותו בעדינות על הציפורניים. זה יעזור להסיר את כל הלק ג'ל שנותר. הקפידו להשתמש במסיר לק שנוסח במיוחד להסרת לק ג'ל.

שלב 4: העניקי לחות לציפורניים שלך

לאחר שהלק הג'ל הוסר לחלוטין, חשוב להרטיב את הציפורניים. השתמשי בשמן או קרם מזין לציפורניים כדי לעזור לשמור על לחות ובריאות של הציפורניים שלך.

הסרת לק ג'ל יכולה להיות קצת טרחה, אבל עם הכלים והטכניקות הנכונות אפשר לעשות זאת בצורה בטוחה ויעילה. הקפידו לבצע את השלבים המפורטים לעיל כדי להבטיח שהציפורניים שלכם נקיות וללא כל שאריות לק ג'ל שנותרו.

למידע נוסף על לק ג'ל, עיין במאמר זה בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן