דף הבית » בחירות הגולשים » כיצד למרוח לק ג'ל – מדריך שלב אחר שלב

כיצד למרוח לק ג'ל – מדריך שלב אחר שלב

כיצד למרוח לק ג'ל - מדריך שלב אחר שלב

רוצה לקבוע תור? השאירי פרטים

הכנת הציפורניים

לפני מריחת לק ג'ל, חשוב להכין את הציפורניים כראוי. התחל על ידי דחיפה לאחור של הציפורניים עם דוחף לציפורן והסרת כל ציפורן מיותרת. לאחר מכן, השתמש בפצירה כדי לעצב את הציפורניים ולהסיר את כל הרכסים. לאחר צורת הציפורניים, השתמשו במאגר ציפורניים כדי להחליק את פני השטח ולהסיר כל שמנים.

מריחת שכבת הבסיס

לאחר הכנת הציפורניים, הגיע הזמן למרוח את שכבת הבסיס. התחל על ידי ניגוב הציפורניים עם מגבון נטול מוך וקצת אלכוהול כדי להסיר את כל השומנים שנותרו. לאחר מכן, מרחי שכבה דקה של שכבת בסיס על כל ציפורן, הקפד לכסות את הקצה החופשי. הנח את הציפורניים מתחת למנורת UV או LED כדי לרפא את שכבת הבסיס.

מריחת ה-Color Coat

לאחר ריפוי שכבת הבסיס, הגיע הזמן ליישם את שכבת הצבע. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של לק צבעוני על כל ציפורן, הקפד לכסות את הקצה החופשי. הנח את הציפורניים מתחת לאור UV או LED כדי לרפא את שכבת הצבע. בהתאם לתאורה שבה אתה משתמש, ייתכן שתצטרך למרוח שכבה שנייה של שכבת צבע.

מריחת ה-Top Coat

לאחר ריפוי שכבת הצבע, הגיע הזמן ליישם את השכבה העליונה. התחל על ידי מריחת שכבה דקה של שכבה עליונה על כל ציפורן, הקפד לכסות את הקצה החופשי. הנח את הציפורניים מתחת לאור UV או LED כדי לרפא את השכבה העליונה.

הסרת לק ג'ל

כשמגיע הזמן להסיר את לק הג'ל, התחילי בהשריית צמר גפן באציטון והנחתו על הציפורן. עטפו את הציפורן בנייר אלומיניום כדי לשמור על צמר הגפן במקומו. הניחו לציפורניים להשרות 10-15 דקות, ולאחר מכן הסר את נייר הכסף והצמר גפן. השתמש בדוחף לציפורן כדי לדחוף בעדינות את שאר הלק. עם השלבים האלה, תוכל למרוח לק ג'ל כמו מקצוען. רק זכרו להכין את הציפורניים כראוי לפני מריחת הלק ולרפא כל שכבה תחת אור UV או LED. וכשמגיע הזמן להסיר את הלק, השתמשי באציטון ובנייר אלומיניום כדי להוריד אותו בקלות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן